4 Ιαν 2010

Ενημέρωση! -Update

Here are the two albums I'm giving to the winners! Leave a comment in the contst article and you'll have the chance to win one of them! They may be small and simple, but they are great.
Anyway right now I am not able to do somthing more complicated because I have no special supplies. Everything I have is what I can find in the local bookstores. On my island there is only me and one more scrapbooker!!!
I would be really happy if at least the half of my followers joined the contest.

Να τα άλμπουμ που θα δώσω στους δύο νικητές! Αφήστε το σχόλιο σας στο άρθρο του διαγωνισμού και θα έχετε την ευκαιρία να τα κερδίσετε εσείς. Μπορεί να είναι μικρά και απλά, αλλά είναι υπέροχα.
Όπως και να'χει για τώρα είναι ότι καλύτερο μπορώ να φτιάξω, μιας και όσα έχω στα χέρια μου είναι ότι βρίσκω στα τοπικά βιβλιοπωλεία. Στο νησί μου ήμαστε μόνο εγώ και μία ακόμα κυρία που ασχολούμαστε με το scrapbooking!!!
Θα χαιρόμουν πολύ αν συμμετείχαν τουλάχιστον οι μισοί από τους αναγνώστες μου.

1 σχόλιο:

Αχ τι καλά να βλέπω τα σχόλια σας! Ευχαριστώ!!!