11 Ιαν 2010

Κάτι καινούριο! Something new!

These days, not to say these months, I anly write about my scrapbooking projects ( soon I'll be learning and digital scrapbooking), so tonday I'll show you something else. Proudly I bring before your eyes my plants! They are yellow Holland tullips. I bought them last October when I was in Amsterdam!!! They are sold here too, but it was greater buying them from Amsteram! The plants have just started to show.


Επειδή τον τελευταίο καιρό έχω κολλήσει με το scrapbooking ( και σύντομα θα επεκταθώ και στην ψηφιακή του μορφή!!) είπα να σας παρουσιάσω και κάποια άλλα πράγματα με τα οποία ασχολούμαι. Σήμερα θέλω να σας δείξω το τελευταίο μου κατόρθωμα!!! Με μεγάλη περιφάνεια σας παρουσιάζω τα φυτά μου!! Είναι Ολανδικές τουλίπες, χρώματος κίτρινου. Τις αγόρασα τον Οκτώμβρη που μας πέρασε από το Άμστερνταμ!!! Το ξέρω έχει κι εδώ, αλλά από εκεί είχε πιο μεγάλη γλύκα! Μόλις έχουν που αρχίσει να σκάνε! Και για να μην μου τις ματιάσετε, σκόρδα στα μάτια σας!!! Είναι τα καμάρια μου!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αχ τι καλά να βλέπω τα σχόλια σας! Ευχαριστώ!!!