17 Ιαν 2010

And the winners are...

Ευχαριστώ όλες όσες πήρατε μέρος ( λέω όλες, αν και μια σημμετοχή από το μικρό μου αδερφό, δεν πιάνετε, τον έβγαλα εκτώς, αλλά μην του το πείτε!!!) . Να είστε καλά και όσες δεν κερδίσατε, ας προσπαθήσετε την επόμενη φορά. Ελπίζω να μπορέσω σύντομα να σας δώσω κάτι πάλι.



Οι νικήτριες ας επικοινωνήσουν το συντομότερο μαζί μου μέσω μέιλ με τις ταχυδρομικές τους διευθύνσεις. desppαid@gmail.com .

Here are the two winners of my candy. Thank you everyone for participating, it was fun. I hope soon to giving you more.

3 σχόλια:

  1. Γιούπι γιούπι!!!!Κέρδισα!!!!Κέρδισα!!!!Είμαι πολύ χαρούμενη!!!!Δέσποινα σ' ευχαριστώ πολύ!!!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υesssssssssssssssss!!!!!!!!!!!! I am!!am I?Yπάρχει αλλη Παναγιώτα ρε παιδιά ή είμαι εγώ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αχ τι καλά να βλέπω τα σχόλια σας! Ευχαριστώ!!!