13 Ιαν 2010

Το νέο μου μπλογκ- My new blog

I have just created a new blog! There I will publish fotos of things that I do not need, but my be usefull to you! I started it just for fun, and maybe for an other couple of reasons.
I would be glad if you stoped by and take part at these supplies swaps! Whatever your hobby is, you may find something there. I hope to see you there,at my whole new blog!


Άνοιξα ένα καινούριο ιστολόγιο (μπλογκ στα "Ελληνικά") όπου θα βάζω οτιδήποτε θέλω να ανταλλάξω μαζί σας. Την όλη διαδικασία την ξεκινάω κυρίως για πλάκα, αλλά και για πολλούς άλλους λόγους.
Θα χαιρόμουν λοιπόν αν συμμετείχατε στις ανταλλαγές αυτές. Όποιο και να είναι το χόμπυ σας, μπορεί κάποια στιγμή να χρειαστείται ένα υλικό που να το έχω εγώ και κάτι που να μπορείτε να μου δώσετε εσείς. Αξίζει λοιπόν μία βόλτα από το ολοκαίνουριο μπλογκ μου!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αχ τι καλά να βλέπω τα σχόλια σας! Ευχαριστώ!!!