7 Ιαν 2010

Η πρώτη μου πρόσκληση! My first invitation

I have to share with you something that made me feel sooooooooooooo  happy and special! I was invited to join a group of scrapbookers that  will be made soon. This proposal is an honor to me, but the distance between us is far and this time of the year I have won't have much time to craft, so i refused. The invitation was made through my youtube channel from the member Scrapbooktreats. I'd love to be a part of a scrapbooking team when I'll have the time.
My youtube channel is http://www.youtube.com/user/desp01naki . Visit it to see all my video in one place

Πρέπει να μοιραστώ μαζί σας κάτι που με έκανε τοοοοοοόσο χαρούμενη και ξεχωριστή! Δέκτηκα μία πρόσκληση να λάβω μέρος σε ένα γκρουπ για scrapbooker που θα συσταθεί σύντομα. Η πρόταση με τιμά ιδιαίτερα, αλλά δεδομένου της μεγάλης απόστασης και το ότι από εδώ και πέρα έχω κάποιες υποχρεώσεις και δεν θα μπορώ να δημιουργώ τακτικά, αρνήθηκα. Η πρόσκληση έγινε μέσω του καναλιού μου στο youtube από Scrapbooktreats. Κατά τα άλλα θα το ήθελα πολύ να συμμετέχω σε μία τέτοια ομάδα όταν μου το επιτρέψουν οι υποχρεώσεις μου.
Η διεύθυνση για το κανάλι με όλα τα βίντεο μου και ακόμα περισσότερα είναι: http://www.youtube.com/user/desp01naki .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αχ τι καλά να βλέπω τα σχόλια σας! Ευχαριστώ!!!