21 Μαρ 2010

Σκούφος!! - Crochet hat!

Όπως βλέπετε τις τελευταίες μέρες του έχω δώσει να καταλάβει του βελονακίου! Δεν κρατιέμαι πρέπει να σας δείξω και το σκούφο που έφτιαξα! Σήμερα το πρωί τον τελείωσα. Οι φωτό τον αδικούν λίγο, αλλά με το μοντέλο που είχα πάλι καλές είναι... Στο τέλος σας παρουσιάζω και το μοντέλο!

I am in crochet mania these days! I made a hat that I need to show you. The photos are not so good, but are the best I could as the model was not cooperating with me... Go to the end to see the model!


Ο αδερφούλης μου!- My little brother!
Αν δεν ξανακούσετε από εμένα, να θυμάστε σας αγαπώ πολύ!!!
If you never hear from me again, You should know I love you!


7 σχόλια:

  1. το σκουφί είναι υπέροχο!! όσο για το ποστ γελάω ακόμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο το σκουφάκι!και τα λουλουδάκια πολύ του χαρίζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο είναι!! Ωραίος συνδυασμός χρωμάτων!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο το σκουφακι σου και τα λουλουδακια του μου αρεσουν πολυ!!!
    ΜΡΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. xaxaxaxaxaxaxax geia sou re niko! to skoufaki 3aderfoula einai apsogo!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λατρεύω το βελονάκι και κάνω κι εγώ διάφορα με αυτό (τσαντάκια, σκουφάκια για τα παιδιά, γάντια και άλλα που έχω βρει στο νετ) Συγχαρητήρια για την δημιουργία σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αχ τι καλά να βλέπω τα σχόλια σας! Ευχαριστώ!!!