16 Μαρ 2010

Και η δημιουργία συνεχίζεται!!- Creative mood is in the air!



Μετά τα τριαντάφυλλα, να έχουν γεμίσει το δεξί καλαθάκι της φωτογραφίας, σας παρουσιάζω και τις πεταλούδες μου! Θαυμάστε και ετοιμαστείται! Σύντομα θα βάλω κάποια από αυτά για ανταλλαγή στο άλλο μου μπλογκ και αν όλα είναι καλά, σε ένα μήνα περίπου, θα είμαι τόσο χαρούμενη που θα δώσω πολλά ως δωράκι στις τυχαιρές μου αναγνώστριες!

Υπομονή ένα μήνα ακόμη!!!!


The crochet roses filled the right basket of the photo, so I decided to strat making butterflies! Enjoy and get ready for more!! Soon I'll have some of these at my swap blog and if everything is as planned, in a month or so, I'll be so happy and give candy with these to give to my lucky followers!

Be patient for just one month!!!

3 σχόλια:

  1. υπέροχες οι πεταλουδίτσες!!μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάνεις καταπληκτική δουλειά με το βελονάκι! Μου φαίνεται θα πω στη μητέρα μου να μάθει και σε μένα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφες οι πεταλούδες δεν έχω λόγια!!!
    ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αχ τι καλά να βλέπω τα σχόλια σας! Ευχαριστώ!!!