26 Ιαν 2014

Pinterest Ένας κόσμος γεμάτος δημιουργίες!

Πως θα σου φαινόταν αν μπορούσες να οργανώσεις ότι σε ενδιαφέρει σε έναν ιστότοπο; Με αυτό τον τρόπο, όλα θα είναι πάντα εκεί οργανωμένα, και δεν θα πιάνουν καθόλου χώρο στο δίσκο του υπολογιστή σου!

Δοκίμασε το Printerest και θα εκπλαγείς.

Κάνεις ένα λογαριασμό, και από εκεί και πέρα αναζητάς οτιδήποτε μπορεί να σε ενδιαφέρει!!! Οτιδήποτε!!! Είναι κάτι σαν το γόογλε ( το γνωστό google, σε ελληνικούς χαρακτήρες!!), αλλά με εικόνες και τρόπο κατασκευής! Μπορείς ακόμη και να "ακολουθείς" λίστες άλλων ανθρώπων. Για παράδειγμα μπορείς να ακουλουθείς τι κάνω pin εγώ από εδώ:

Αν έχεις δικό σου ιστότοπο, μπορείς να δώσεις τη δυνατότητα στους αναγνώστες σου να κάνουν pin τις δικές σου εικόνες
Ελπίζω να άνοιξα άλλη μία πόρτα στο διαδίκτυο! Καλό σερφάρισμαααααα!

7 σχόλια:

  1. Αγαπημένο pinterest. Δεν μπαίνω πολύ συχνά βέβαι γιατί ξεμυαλίζομαι.... και θέλω να τα φτιάξω ΟΛΑ.
    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω pinterest, να σου πω την αλήθεια, παρ΄ότι το βρίσκω ενδιαφέρον. Φοβάμαι πως αν εμπλακώ και με αυτό, θα περνάω στο τέλος 25 από τις 24 ώρες της ημέρας μου μπροστά στον υπολογιστή...
    :))
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να ψάχνεις σε αυτό και χωρίς να έχεις λογαριασμό. Όσο για το κόλλημα, έχεις δίκιο κι εγώ το ίδιο παθαίνω!

      Διαγραφή
  3. Άννα μου το έχω ανακαλύψει πάνω απο ένα χρόνο και ομολογώ ότι με έχει μαγέψει!!! Ανακαλύπτεις πολύ ενδιαφέροντα πράγματα!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου, αλλά δεν με λένε Άννα, χι!

      Διαγραφή
  4. Ρενα μου θα συμφωνησω και εγω...ειναι εκπληκτικο...αλλα αλιμονο σου αν κολλησεις!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αχ τι καλά να βλέπω τα σχόλια σας! Ευχαριστώ!!!