28 Μαρ 2011

Χαρτοπετσέτες

Μικρή έκανα συλλογή από χαρτοπετσέτες. Ότι χαρτοπετσέτα έπεφτε στα χέρια μου έτρεχα να την κρύψω! Τώρα, λόγω μετακόμησης, είπα να μην τις κρατήσω. Τις ξεχώρησα λοιπόν και όσες έκρινα ότι αξίζουν σας τις παρουσιάζω:







Όσες ξέρετε από ντεκουπάζ (εγώ δεν έχω ασχοληθεί παραπάνω από το να θαυμάζω τα δικά σας έργα!) παρακαλώ να μου πείτε αν σας κάνουν. Αν κάνουν θα τις δώσω σε μία τυχερή μετά από κλήρωση.
Για συμμετοχή σε κλήρωση παρακαλώ αφήστε μήνυμα δηλώνοντας τη συμμετοχή σας σε αυτή.

***Μόνος όρος συμμετοχής είναι η παρακολούθηση αυτού του ιστολογίου.

Η κλήρωση (αν γίνει!) θα γίνει σε δύο εβδομάδες, ημέρα Κυριακή 10 Απριλίου 2011, κάποια στιγμή μετά τις 20.00 το απόγευμα.

Αυτά! Περιμένω τα σχόλια σας!

4 σχόλια:

  1. Δεσποινα και εγω εκανα συλλογη με χαρτοπετσετες,τις βρηκα τυχαια πριν κανενα διμηνο και η χαρα μου ηταν μεγαλη.εκτος απο τια καλες ειχα μεχρι κ απο ταβρνες και φυσικα το γνωστο ελληνικο fast food.εγω νομιζω αξιζουν όλες και αυτες φυσικα που απερψες,εξαλου εχουν συλλεκτικη αξια πλεον.........καλη εγκατασταση στο καινουργιο σας σπιτακι!!!
    Υ.Γ αν δεν το γνωριζεις έχεις λεκτικη επαληθευση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίες...αλλά δεν έχει φτάσει μέχρι εκεί η χάρη μου!!!Α ήρθε το δωράκιιιι....σε ευχαριστώ!!!!
    Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όχι μην το κάνεις!!! Συγνώμη αλλά ακόμα κλαίω που χάλασα τη συλλογή μου, λόγω μετακόμισης και εγώ! Θα το μετανιώσεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εκανα και γω συλλογή απο χαρτοπετσέτες αλλα πριν χρόνια της χάρισα..τωρα που το σκέφτομαι με στεναχωρεί λίγο...
    Ειναι πολύ όμορφες και συλλεκτικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αχ τι καλά να βλέπω τα σχόλια σας! Ευχαριστώ!!!