3 Σεπ 2010

Επέστρεψα πάλι!

Τι μου κάνετε; Μου έλειψε το ιστολόγιο και η όλη "βαβούρα" του.

Ελπίζω να σας βρίσκω όλες καλά και χαρούμενες.

Τα νέα μου πολλά, αλλά δεν είναι ώρα να τα αναπτύξω...

Αναμένετε για τις καινούριες μου κατασκευές.

Για να έχετε μία μικρή ιδέα του τι "χειροδημιουργώ", να σας πω ότι έχω κολλήσει με το βελονάκι και τα υπέροχα μαλλιά που ψώνισα πρόσφατα!

Ανυπομονώ να δω τα δικά σας νεα----> ξεκινάω αμέσως τις επισκέψεις στα ιστολόγια σας!!

ΥΓ
Καλωσορίζω τα νέα μέλη του ιστολογίου μου και ευχαριστώ τους επισκέπτες όλου του καλοκαιριού

7 σχόλια:

  1. καλώς την!πως πέρασες;ανυπομονώ να δω τι φτιάχνεις.φιλιά και καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλως μας ηρθες!! Βελονακι εε;; Αντε να δουμε.... :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς την και Χρόνια Πολλά!!Πολύχρονη και πάντα δημιουργική!!!
    Κάτι σου χρωστάω,οχι επειδη είμαι γαϊδούρα,δεν το έχω ξεχάσει θα το τακτοποιησω σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ... έτσι για το καλοσόρισμα, πέρασε από το blog μου, μια πρόσκληση για παιχνίδι σε περιμένει!
    Καλό φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανυπομονούμε να δούμε τις δημιουργίες σου ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αχ τι καλά να βλέπω τα σχόλια σας! Ευχαριστώ!!!