27 Φεβ 2010

Τα νέα μου- What's going on with me

Πολύ καλημέρα σε όλες και όλους!
Αρχικά να πω ότι έλαβα το δωράκι μου από την Ειρήνη και το Crafty Croppers και έβαλα αμέσως να φτιάξω το μίνι σε σχήμα καρδιάς!

Good-morning to all!
I want to start with the candy I won last week and came through mail yesterday from Crafty Croppers! Immediately I started crafting the heart shaped mini that was inside!



Θυμάστε που η Ρόξυ από το you tube είχε την ευγένεια να μου στείλει κάποια πραγματάκια από τα αποθέματα της; Εγώ με τη σειρά μου της έστειλα μία καρτούλα κι ένα μικρό δωράκι. Με το παρακάτω βίντεο η Ρόξυ το παρουσιάζει στον κόσμο του you tube.

Do you remember the RAK Roxy send me? She is so kind, so I send her a thank you card and a small gift. In the following video she tells about it to the you tube world.



2 σχόλια:

  1. Δέσποινα η κάρτα που έστειλες στη Ρόξυ είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ! Πρώτη φορά βλέπω αυτό το σχέδιο και μου αρέσει τρελά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπορείς να δεις πως φτιάχνεται εδώ:

    http://www.youtube.com/watch?v=Bac8a1pInJw

    Καλές κατασκευές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αχ τι καλά να βλέπω τα σχόλια σας! Ευχαριστώ!!!