5 Ιαν 2010

Πρόβλημα στα σχόλια! - Problem in comments!

Tonday I had a complaint from one of my followers. She can't make any comments. She writes anything she wants to comment about, but when it comes to choosing her profile, nothing happens. She told me that she tried to comment from a different pc, but there was no difference. She is worried if the problem is that she logins in through her yahoo mail. It would be really helpful if you told me your experience having that problem too and what you did to solve it. Please leave me a comment here, or, if that is not possible because of the problem named above, please send me an e-mail at desppaid@gmail.com . You information will be helpfull to me. I'll be really thankful.


Σήμερα είχα ένα παράπονο από μία αναγνώστρια του μπλογκ μου, οτί δεν μπορεί να μου αφήσει σχόλιο. Συμπληρώνει κανονικά τη φόρμα, αλλά το σύστημα κολλάει στο σημείο της επιλογής προφίλ. Μου είπε οτί έχει δοκιμάσει να αφήσει χρησιμοποιόντας και διαφορετικό υπολογιστή, αλλά δεν υπάρχει διαφορά. Μάλιστα μου εξέφρασε και την ανησυχία της μήπως παίζει ρόλο που έχει συνδεθεί μέσω της υπηρεσίας yahoo mail. Θα παρακαλούσα αν έχετε αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα, ή αν έχετε κάποια εμπειρία με παρόμοιο πρόβλημα, να αφήσετε σχόλιο εδώ, ή, αν για τον παραπάνω λόγω αυτό δεν είναι εφικτό, να μου στείλετε μέιλ στο desppaid@gmail.com . Θα εκτιμήσω πάρα πολύ τη βοήθεια σας και όποιες άλλες πληροφορίες έχετε πάνω στο θέμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αχ τι καλά να βλέπω τα σχόλια σας! Ευχαριστώ!!!